Live review from Groundation in Thessaloniki

Βρεθήκαμε στις 11 Απριλίου στον χώρο του Principal για να παρακολουθήσουμε live τους Groundation.

Live review from Groundation in Thessaloniki / live reports

12 years ago
by

from Margasv:
Τους Groundation δεν τους είχα δει παλαιότερα αν και τελευταία συνήθισαν να έρχονται στην πόλη μας. Η 9μελής μπάντα από την California που την τελευταία δεκαετία είναι από τους καλύτερους και γνωστότερους εκπροσώπους της reggae -οι ίδιοι αυτοχαρακτηρίζονται fusion/reggae/jazz, κατάφερε και πάλι να γεμίσει τον χώρο του Principal. Προσωπικά, δεν με εντυπωσίασαν, όμως σ’ αυτό που κάνουν πιστεύω ότι είναι καλοί. Είναι πιστοί συνεχιστές των ινδαλμάτων της reggae κουλτούρας γενικότερα, όπως αυτή εκφράστηκε από την δεκαετία ’60-’70.

Έτσι λοιπόν, οι Groundation με την χαρακτηριστική φωνή του leader Harrison Stafford, τους υπόλοιπους μουσικούς, τα γυναικεία φωνητικά από τις 2 έγχρωμες στην σκηνή που μετέφεραν αλλού το κοινό, κατάφεραν να μας εγκλιματίσουν σε μια 100% καλοκαιρινή διάθεση! Χορός ατελείωτος από τους πάνω από 2000 φίλους τους, πολύ τραγούδι, χαμόγελα, και πολλές ενδιαφέρουσες μυρωδιές τριγύρω ήταν το σκηνικό για τις 2 ώρες που βρέθηκαν on stage!

Κάνοντας 2 encore, όλοι ξεσηκωθήκαμε στα Buffalo Soldier, Could you be Loved και Εxodus αποδεικνύοντας έτσι την σχέση με την ίδια την ιστορία της reggae. Προηγουμένως και την ώρα που έπαιζαν tracks από την δικιά τους πλούσια δισκογραφία υπήρχαν κατά την γνώμη μου στιγμές κουραστικές αλλά και ενδιαφέρουσες.

Στα αρνητικά, η λίγη ώρα που εμφανίστηκαν οι Κακό Συναπάντημα, δεν πρέπει να ξεπέρασε τα 30′, κι επίσης οι απαράδεκτα υψηλές τιμές για άλλη μία φορά σε live στην πόλη μας. 30 ευρώ στο ταμείο είναι σχεδόν απαγορευτική τιμή για ένα συγκρότημα που έρχεται για 3η κιόλας φορά μέσα σε λίγα χρόνια στην ίδια πόλη!!

Δεν περίμενα πάντως να είναι τόσο γεμάτο το Principal κι αυτό μου έδειξε και πάλι ότι το κοινό της Θεσσαλονίκης διψάει, αλλά δυστυχώς οι διοργανωτές σ’ αυτό πατούν και μας εκμεταλλεύονται. What else to say… κρίμα που έχασα και Κ.Σ.!

from chriz:
Σάββατο βράδυ 11/4 ένα live το οποίο συζητήθηκε πολύ στην πόλη.Groundation λοιπόν στο Principal club theatre. Είχα ακούσει πολλά για τους Groundation από την περσινή τους εμφάνιση στο Principal κι έτσι είπαμε να μαζευτούμε και να πάμε να τους ακούσουμε, προμηθευτήκαμε νωρίς τα tickets και λιγό αργούτσικα κατα τις 23¨00 ”σκάμε μύτη” στο Principal.

Δυστυχώς δεν προλάβαμε να ακούσουμε Κακό Συναπάντημα μόνο το τελευταίο τραγούδι που έιπαν. Ακολουθεί ένα μεγάλο διάλειμμα εν αναμονή των Groundation. ‘Oπως και ο Margasv δεν είχα καμία επαφή πιο μπροστά με τους Groundation αλλά είμασταν πεποισμένοι οτι θα ακούσουμε ένα πολύ καλό live με ένταση και πάθος σε καλοκαιρινούς ragga ρυθμούς.

Η μπάντα απο την California έχει αρκετά μεγάλη απήχηση στο κοινό της Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια καθώς έχει και μία πλούσια δισκογραφία που αριθμεί 7 studio album και ένα on the way ‘upon the bridge'(στο πλαίσιο του οποίου γίνεται η τωρινή τους περιοδεία). Κατα τις 23¨30 λοιπόν οι Groundation ανεβαίνουν στην σκηνή σε ένα κλίμα αρκετά ευδιάθετο με την συνοδεία ευφεμισμών και χειροκροτημάτων απο τους πολλούς fans που μαζέυτηκαν(γύρω στους 2000).

Σαν πρώτη εντύπωση έμεινα έκπληκτος απο την χαρακτηριστική φωνή του κύριου τραγουδιστη τους Harisson Stafford, το solo του πληκτρά Marcus Urani και το κέφι και τον χορό της Kim Pommell η οποία πραγματικά απογείωνε το κοινό. Στην συνέχεια και ενώ υπήρχε πολύ κεφι στον κόσμο σιγά σιγά το mood άρχισε να πέφτει δλδ ενώ ο κόσμος χόρευε υπήρχαν κάποιες φάσεις που εγω προσωπικά κουράστηκα απο την μουσική τους αλλα σίγουρα υπήρχαν και καλές στιγμές.

Το καλύτερο τους σημείο στο live ήταν σίγουρα το mini αφιέρωμα στον Θρύλο της reggae Βob Marley καθώς είπαν δυο-τρεις επιτυχίες εκεί προς το τέλος και άλλο ένα στο πρώτο encore.Το κοινό εκείνη τη στιγμή πραγματικά ”τα έσπαγε” ‘οπως άλλωστε κι εμείς. Spiritual roots reggae λοιπόν με γενικό απολογισμό ενα όχι και τόσο καλό live με κάποια πολυ ενδιαφέροντα ξεσπάσματα αλλά όπως ανέφερε και ο margasv με αρκετά τσιμπημένες τιμές (εισιτήρια-ποτά).